۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

کلاس 7:30 صبح

اسدی خیلی استاد خوبیه ها، ولی این یه کارش اصلا خوب نبود! بابا آخه کلاس 7:30 صبح دیگه چه صیغه ایه؟!!! خیلی ستمه! به سیستم من نمی خوره اصلا. من که ترم پیش زودترین کلاسم 10 صبح بود چه جوری الان یهو می تونم 7:30 سر کلاس باشم؟؟!
بابا اصلا برنامه خوابم به هم ریختش دیگه! از صبح ساعت 6 یه سره بیدارم تا الان (12:45)، الانم اصلا خوابم نمیاد، ولی می دونم دیگه؛ فردا تا لنگ ظهر خوابم، بعدم که بیدار می شم تا بعد از ظهر گیج و منگم! عملا روزم داغون میشه :(
یعنی یه استادی خواست یه دانشجو رو شکنجه بده، امتحان سخت و اینا لازم نیست، کافیه کلاسشو بندازه 7:30 صبح!

۶ نظر:

  1. رفیق !
    یه میان ترم دادیم ساعت 7:30 !..وای من شب قبلش به هفت تا همسایه از چپ و هفت تا همسایه از راست سپرده بودم حواسشون باشه من خواب نمونم !
    حالا همین کلاس رو هم ما رو قاچاقی راه دادن تو !اسب پیش کشی رو که دندونش رو نمی شمرن ! D:

    پاسخحذف
  2. :))
    آره خوب، با این تعریفایی که از جهانگیر شنیدم، اسدی 7 صبحم کلاس بذاره پایه ام. ولی خوب بازم نق میزنم،به هر حال نق زدن بخش جدایی ناپذیر زندگیمه! :دی :-"

    پاسخحذف
  3. اگه اینجوریه من چی باید بگم که توی 2 ترم گذشته کلاس بعد از 9 نداشتم.
    همیشه کله سحر باید پاشم بیام دانشگاه :(( در ضمن جهانگیر خیی هم خوبه. سیست نمره دهی اش پله ای . همین

    پاسخحذف
  4. آدم رندش خوب باشه همین چیزارم داره دیگه :پی

    پاسخحذف
  5. جالب اینجاست که با رند خوب فقط 13 واحد تونستم بردارم که 7 تاش عمومی هستن.
    اونقدر کفگیرم خورده ته دیگ که میخوام از دانشکده اقتصاد مدیریت واحد بردارم. اون هم 6 واحخد اختیاری.
    این هم بدی های رند3 هستش ...
    در ضمن دیگه موجودی به نام ترمیم هم نداریم... :((

    پاسخحذف
  6. سلام
    البته من از سعید جان تعجب می کنم، کسی که ادعای [دکتر] جلیلی داره باید بتونه با هر استادی که وجود داره برداره به هر حال جهانگیر و حصارکی و ابطحی و ... که چیزی نیستن، راستی منم یه ترم به لطف رند زیر ده از تختم بیرون نیومدم ولی این یه هفته کلا کله ی سحر پا شدم (بماند که فقط یکیش کلاس خودم بود الباقی رو به امید واهی رفتم) انصافا کلی چسبید سحر یه لذت دیگه ای داره که خیلی وقت بود درست درمون درکش نکرده بودم

    خوش باشید

    پاسخحذف