۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

اسپانیا در فینال جام جهانی

بالاخره اسپانیا برای اولین بار رسید به فینال جام جهانی و من بسیار بسیار خوشحالم الان :دی
بازیش خیلی توپ بود. اسپانیا کولاک کرد و واقعا حقش بود ببره! 
در اینجا لازم می دونم از اون اختاپوسه که انقد با شعور برخورد کرد با قضیه، تقدیر و تشکر کنم!
اینم بگم که اسپانیا و هلند هر دوشون تا حالا قهرمان نشدن و اسپانیا اصلا اولین باره که به فینال می رسه! چه بازی ای بشه فینال! چه صحنۀ به یادماندنی ای بشه اون صحنه ای که کاسیاس جامو می بره بالا... :)

Viva España

* ظاهرا viva Spain درست نیست! اصلاحش کردم به این صورتی که در بالا می بینید :دی

۵ نظر:

  1. من که خیلی اهل فوتبال نیستم ، بازی دیشب رو هم نصفش رو فقط دیدم

    اما صبح که بیدار شدم مامان گفت میتونی از بشری شیرینی بگیری ! :دی
    من بی تقصیرم ها ! مامانم گفت :-"
    حالا کی شیرینی میدی ؟ :پی

    پاسخحذف
  2. من مطمئنم که اسپانیا جام رو میبره به خاطر اینکه از اول این جام در هر بازی ای من طرفدار هــــــــــــر تیمی که بودم اون تیم باخت !!!
    از برزیل وغنا گرفته تا آرژانتین و دیشب هم که آلمان !
    برای بازی فاینال هم متاسفانه دوست دارم هلند ببره !
    پس قهرمانیتون مبارک !
    هرچند از اسپانیا خوشم نمی آد ... :-S

    پاسخحذف
  3. بشری جون! تبریکات صمیمانه ی مرا بپذیر! :دی!
    من منتظر آب طالبی هستم! :پی!

    پاسخحذف
  4. تو هم که داری میگی آب طالبی که !! ای بابا !!
    بابا این حرکت تیم اسپانیا دیشب جز با شام نمی شه تقدیر بشه ... !

    پاسخحذف
  5. نوشین شما هر وقت اراده کردی ما در خدمتیم واسه آب طالبی. شمام همین طور ریحانه :)
    @مهسا: :پی 

    پاسخحذف