۱۳۹۱ خرداد ۱۹, جمعه

تابستون ورزشی!

برخلاف تابستون پارسال که هم قبلش استرس کارآموزی داشتم و هم خودش خیلی افتضاح گذشت، تابستون امسال خوب خواهد بود. حداقل من انتظار یه تابستون خوب رو میکشم.
امشب جام ملت های اروپا شروع میشه و یه سه هفته ای سرمون گرمه. خیلی هیجان دارم واسه ش. خب بالطبع دوست دارم اسپانیا بره بالا و قهرمان شه دوباره. یه جوری دچار کمبود جام ملت های اروپا هم هستم چون که دوره قبل افتاده بود رو کنکور و من فقط به فینال رسیدم و بقیه ی بازیا رو از پشت درهای بسته دنبال میکردم (وای خدا، چه شکنجه ای بود!!).
حدود یه ماه و نیم دیگه ام المپیکه. اونم خب هیجان خودشو داره. کلا دوست دارم بشینم ببینم بازیای المپیکو و طرفدار هیچ موجود خاصی هم نیستم تو مسابقاتش. 
یه تابستون ورزشی! خیلی لذت بخشه، البته اگه یه مقوله ای به نام «درس و دانشگاه» لذتشو از بین نبره! 

پ.ن: یه اشکال منطقی دیدم تو نوشته م و اونم اینه که الان رو جزو تابستون حساب کردم!! لازم میدونم این توضیح رو بدم که از بچگی از وقتی کلاسای مدرسه تموم میشد، از اون به بعدشو تابستون حساب میکردم. با این حساب از 10 روز پیش که کلاسای دانشگاه تموم شده، تابستون من شروع شده و جام ملت ها جزو تابستون حساب میشه :دی

۷ نظر:

  1. بله! بله! چه خوب که انرژی مثبته! به خصوص اگه فوتسال هم دوم بشی که اصلا یه وعضی! آقا! کی بیایم شیرینی بخوریم؟ :پی

    پاسخحذف
  2. واسه شیرینی که ما هر وقت شما بگی در خدمتیم ولی خدایی شیرینی نایب قهرمانی نمیچسبه اصلا :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دست شما مرسی! :) می چسبه! من می دونم! در اسرع وقت مزاحم می شیم! :پی

      حذف
  3. گفتم فعلا به فینال رسیدن رو تبریک بگم! ;)

    پاسخحذف
  4. مرسی مرسی :دی
    ایشالا جشن قهرمانیشونو دور هم میگیریم :دی

    پاسخحذف
  5. جون من این منفیو بکنش مثبت!!! عصّاب ندارم خووووو

    پاسخحذف
  6. یک ساااااال بعععععددددد :پی

    پاسخحذف