۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

استاد بی نظم

ای بابا، آخه استاد انقد بی نظم؟ ما قراره ساعت 1 تا 3 ارائه بدیم، بعد ساعت 12:10 ظهر رو سایت درس اعلام می کنه که برنامه عوض شده و ارائه ها عقب افتاده! یکی نیست بگه آخه مگه آزار داری؟ یه کم زودتر اعلام می کردی خب. سه روزه همه کار و زندگیمو ول کردم دارم مقاله می نویسم و اسلاید می سازم.
کلی وقت بود منتظر فینال جام باشگاه ها بودم بعد به خاطر همین ارائه هیچی ازش نفهمیدم :(
تازه امروز ساعت 7:30 هم کوییز داشتم و وقت نکردم واسش بخونم!
الان خیلی شاکیم از دست این استاد بی نظم!

۳ نظر:

  1. خداییش من اگه جای شما بودم استاد را از وسط نصف می کردم! :دی

    پاسخحذف
  2. کاش بودی، چون ما هیچی نگفتیم، فقط حرصمون درومد :)

    پاسخحذف
  3. :))

    کلا که موافقم بیخودی کلی وقت صرف کردیم و از خیلی کارا موندیم ! اما جالب این بود که کافی بود یه فیلمی قبل از اعلام عقب افتادن زمان ارائه و بعدش از بعضیامون ;) میگرفتن!
    قبل از اعلام جابه جایی :
    - نمیشه یه کاری کنیم وقت بگذره نرسه ؟
    - من اولم جات رو با من عوض میکنی بیفتم آخر؟ شاید نرسید بهم
    - نمیشه الان استاد بیاد بگه اونایی که هفته ی پیش ارائه شون تعطیل شده ارائه بدن ما بیفتیم عقب؟
    - ....
    بعد از اعلام :
    :-W
    :-W
    - یعنی چی آخه ؟! من کلی وقت گذاشتم ! من میخوام امروز ارائه بدم !

    پاسخحذف