۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

وقتی کلی آدم سال بالایی میگن این استاد ****ه، وجبی نمره میده، مثل چی کار می کشه، رو اعصاب و روانت رژه میره و ... ، بعد جوگیر میشی میری باهاش درس برمیداری، خوب حقته دیگه! هر چی سرت بیاد حقته! آدم جوگیر (هم با خودمم هم با این استاده)! اه!

پ.ن: استادی هستن ایشون که حتی خودشون هم می دونن که حضور سر کلاسشون معادل 2 ساعت اتلاف وقته و سیستمشون مبتنی بر این قانون هست که "حتی الامکان دانشجو باید زیر بار کارای درس له بشه وگرنه قبول نیست"! نحوۀ امتحان گرفتن ایشون رو باید جزو موارد نقض حقوق بشر ثبت کنن! (اینجوریه که هر کی (اعم از استاد و دانشجو) تو دلش به یه چیزی فکر کرده باشه، بقیه موظفن بر اون چیز آگاه باشن و در امتحان پایان ترم هم ازش سؤال میاد! و این خییییییلی  ستمه)

۲۰ نظر:

  1. =))
    حق داری
    والا من که سر میدترم نمی فهمیدم متن چیه
    حالا خوبه فارسی بود!!هر کی فهمید به منم بگه نمی دونم مشکل از زبان مادری من ه یا ..... :))
    جو دیگه گرفت مارو رفتیم این کلاس .....

    پاسخحذف
  2. میگم میخواین یه خرده حداقل محض همراهی هم شده این قدر از بدی های این استاد نگین؟!
    آخه به قکر مایی که باید نصف بیشتر درسای رشته مون رو باهاش بگیریم هم باشین خب!
    امید به زندگی آدم پایین میاد!

    من سعی میکنم + نگاه کنم :-s

    پاسخحذف
  3. من یه راهکار خوب برای پاس کردن این درس با استاد [بــــــوق] دارم !!
    بدین جهت شما را به شنیدن یک حکایت شنیدنی دعوت می کنم :

    سال بالایی ای را گفتند ، فلان درس را از که آموختی ؟
    گفت از استاد [بـــــــــــوق] ، هر چه از ایشان در نظرم ناپسند آمد ، از آن پرهیز کردم !

    پاسخحذف
  4. فحشش اصلا نچسبید :-"

    پاسخحذف
  5. چرا احساس می کنم این درس می تونه ارائه مطالب باشه؟

    پاسخحذف
  6. چون درس و استادی به غیر از این یک مورد در کل دنیا با این ویژگی ها یافت نمی شه!

    پاسخحذف
  7. سال پیش همچین روزی عجب روز قشنگی بود... پر از امید... پر از شور

    پاسخحذف
  8. پست جدید بذار دیگه
    802 بار اومدم چک کردم وبلاگتو همون پست قبلی بود!

    پاسخحذف
  9. یکی از شاگرد های همین استاد۲۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۷

    چقدر بی تربیت شدین؟!!!
    زشته این حرفا! استاد به این خوبی!!!! الان آدرس وبلاگ رو برای استاد میل می کنم.

    پاسخحذف
  10. دو نقطه دش دبلیو !
    بنده می بایست عرض کنم که، همان طور که وصف مذکور جز یک استاد را نشاید، کامنت بالا نیز جز از یکی از شاگردان استاد نیاید !
    دو نقطه دش دی !

    پاسخحذف
  11. با ناشناس بالا کاملا موافقم !
    : - دبلیو !

    امان از دست بعضیا :دی

    پاسخحذف
  12. حالا این رو بی خیال، هر کی هویت اون شاگرد (...) رو در بیاره یه شیر پسته مهمون من! البته باید هویت من رو هم در بیاره تا بتونه شیر پسته رو بگیره.

    پاسخحذف
  13. هم شما و هم اون شاگرد ، معلوم الحالید !
    :))))

    پاسخحذف
  14. ممنون از نقدی که از کلاس کردین

    پانوشت: نمره ی دانشجویی که آدرس این وبلاگ رو به من داد به علت خودشیرینی صفر منظور خواهد شد. سعی هم کنه که دیگه با من درس بر نداره (گرچه که مجبوره :-" )

    پاسخحذف
  15. همون یه ناشناس دیگه !۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۹

    من هی میگم این استاد رو دوست دارم! شما بگید نه !

    انرژی منفی عزیز! شما هر قدر دوست داری نقد کن اصلا هم نگران بدخواهان نباش ! استاد خودشون حواسشون هست و ....
    :دی

    پاسخحذف
  16. با دیدن نام "استاد" برای چند لحظه قلبم تیر کشید !!
    :))))
    خب فکر نمی کنین شاید قلب یکی باتری بخوره آخه ؟

    پاسخحذف
  17. شاعر میگه:
    آن را که حساب پاک است
    از محاسبه چه باک است

    بگو که نادم شدی الان! :پی

    پاسخحذف
  18. آی هیت یکی از شاگردهای همین استاد و استاد و همون یه ناشناس دیگه!
    هر سه تاشون رو باید ترور کرد!

    پاسخحذف
  19. :-؟

    نیازی به ترور نیست !
    این جا سکوت برقراره :-؟ فکر کنم خودشون خودشون رو نابود کردن :دی

    پاسخحذف