۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

دنیای این روزای من-۱

  1. ۲۵ بهمن برای من روز خیلی خوبی بود. کلی انرژی گرفتم. امیدوارتر شدم. حالم خوب شد کلا!
  2. الان منتظر یه خبر بدم!! دارم رو خودم کار می‌کنم که بتونم احساساتمو کنترل کنم و منطقی باشم در اون لحظه.
  3. بعد از چندین روز که فکر می‌کردم بلاگر رو فقط بعضی از ISPها فیلتر کردن و واسه ما هنوز نکردن، الان فهمیدم که واسه مام فیلتره و ما نیز به جمع فیلترشدگان پیوستیم :دی
  4. ترم ۶مون هم که شروع شد. از دو سال گذشته خیلی بهتر شدم ولی همچنان مثل ترم‌های مشابه دو سال گذشته حس و حال درس خوندن هنوز موجود نمی‌باشد.
  5. فردا و پس‌فردا دارم می‌رم کنکور ارشد بدم؛ همین‌جوری محض آشنایی با سیستمش. هم‌چنان فکر اینکه دوباره بشینم واسه کنکور بخونم، امید به زندگی‌مو به شدت میاره پایین!
  6. دانشگاه؟!! هیچی! عادی و یکنواخت مثل خیلی روزای این ۲ سال و نیمی که گذشت. اوج هیجان این روزا اینه که در مورد نمره‌م چی فکر می‌کردم و چی شد! ایول به استاد که خوب صحیح کرد و از این حرفا! الان که روز به روز داریم نزدیک‌تر می‌شیم به ترم ۷ که وقت اپلای و creditه، نمره و معدل بیش از پیش به فکر و ذکر همه تبدیل شده و همه چیز حول همین موضوع می‌چرخه! خوب نیست، دوست ندارم همچین جوی رو و می‌ترسم که من خودمم از دید بقیه دغدغه‌ی اصلیم این باشه!
فعلا همین!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر