۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

شهادت دکتر مسعود علی محمدی


از وبلاگ دالان سبز در تاریخ 1/12/10 : 

دکتر علی محمدی استاد دوران لیسانس من را، امروز صبح جلوی درخونه اش ترور کردند.
من چند تا نکته را سریع اینجا مینویسم و میرم ببینم چه خبره.
یک اینکه ایشان، اصلا هم دانشمند هسته ای نبود. ذرات بنیادی کار بود. آنهایی که این قدر مزخرف خبر تنظیم میکنند و منتشر می کنند (یعنی همه ی خبرگزاری هایی که خبر را تا الان منتشر کردند!!! خاک بر سرها!) حتی به خودشان زحمت ندادند یک بار اسم این بنده خدا را توی گوگل جستجو کنند، یا بروند سایت دانشکده فیزیک دانشگاه تهران یا سایت خودش گرایشش را ببینند.
دو اینکه اینهایی که خبر از متعهد بودن و انقلابی بودن استاد ما می دهند، البته درست می گویند. ولی ایشان به شدت انقلابی درستی بودند! سبز بود به چه شدتی! روز 25 خرداد، من از پردیس انقلاب دانشگاه آمدم دانشکده فیزیک، داشتم برای دانشجوها و استادها تعریف می کردم که تو تجمع انجمن اسلامی، از دفتر میرحسین زنگ زدن و گفتند که امروز حکم تیر دادن و نرید و ...
برگشت به من گفت : «جوون! از گلوله نترس! جلوی اینا باید ایستاد! گلوله اولش درد دارد...» بعد من جدا رفتم اون تظاهرات را! این هم برداشته بود مینی بوس گرفته بود بچه های دانشکده را برده بود تظاهرات.
سه اینکه هفته ی پیش یک جلسه ی بحث سیاسی توی دانشکده راه انداخته بود. گفته بود من هم دوره ی لیسانس دانشجو و کدیور و عبدی و این ها بودم. فعال انجمن هم بودم. باید بحث کرد و از این چیزا. می گفت یه عده بهم گفتند این جلسات را تعطیل کن راه نینداز، ولی من گوش نمی کنم! ادامه میدم این جلسات را...
چهار اینکه اولین دانش آموخته ی دوره ی دکترای داخل کشور بود و استاد تمام دانشگاه تهران!

پ.ن1: الان یعنی اینا دارن اعلام می کنن که ایشون دانشمند هسته ای بودن و به خاطر همین دشمنا ترورشون کردن، در حالی این طور نیست و ایشون سبز بودن و احتمالا به خاطر همین ترور شدن!!!
پ.ن2: عکسای امروزم اینجا ببینید. :((

۴ نظر:

  1. قبلنا زود به زود مطلب میذاشتینا ...
    چی شده از سرعتتون کاسته شده؟
    و یه چیز دیگه اینکه قبلنا پستاتون بهتر بود ...

    پاسخحذف
  2. حس من بهم میگه اینجا قبلا یه نظر دیگه ای هم بوده...
    که من میخواستم اون رو کامل کنم.
    ولی گویا شتر دیدی ندیدی
    فعلا که هیچی نیست
    :-"

    پاسخحذف
  3. ببخشید احساسم بهم میگه که سعید.ب یه چیزی اینجا نوشته بودن

    پاسخحذف