۱۳۹۰ فروردین ۱, دوشنبه

سال نو مبارک

تا کمتر از یک ساعت دیگه سال ۸۹ تموم میشه و وارد سال ۹۰ میشیم و من بعد از کلی فکر کردن هنوز هم نمی دونم چه جوری می خوام این پست رو بنویسم! به نظرم یه سیال ذهن واسه این مواقع جواب میده! :دی

سال ۸۹ یه سال خاکستری بود! اتفاق خوب داشت، اتفاق بدم داشت؛ تا دلتون بخواد! اتفاقای بدشم خیلی بیشتر بود. دلیل اینکه میگم خاکستری بود اینه که کلی تجربه کسب کردم. به خاطر همین راضیم :دی
من این اواخر یه اشتباه کردم. یه اشتباه خیلی بزرگ. حرفی زدم که نباید می زدم. به خاطر همین این روزای آخر سال رو همه ش ذهنم درگیره و اعصابم خورده. ولی خب تو همچین موقعیتایی آدم میفهمه دور و برش چه خبره. این یه مزیت محسوب میشه!
امسال مثل هر سال نیستم. حس و حال عید ندارم. غمگینم. نگرانم. پارسال این موقع دنبال این بودم که پیام نوروزی مهندس موسوی و خانم رهنورد رو دانلود کنم و ببینم. اما امسال این موقع اصلا حتی نمی دونیم کجا هستن! تلویزیون "رسا" رو می بینم. برنامه هاش از یه طرف به آدم انرژی میده و خاطره های خوب رو واسه آدم تداعی میکنه. از یه طرفم آدم بدجوری دلش می گیره از اینکه از چه روزای عالی ای به چه روزای تلخی رسیدیم!
درسا هم که ماشالله! انقدر درس دارم که هی با خودم میشمرمشون که نکنه یه وقت یکیشون جا بیفته! حالا فعلا اینو ولش. هر چند که شاید اگه اینقدر بار درسی زیاد نبود خیلی شادتر بودم.

به هر حال سال ۸۹ هر چی که بود گذشت. جدا آرزو می کنم که سال نو واسه همه سال بهتری باشه. در کنار آرزوی سلامتی برای همه، دعا می کنم که همه ی زندانیای سیاسی هر چه زودتر آزاد بشن. آرزو می کنم در سال جدید کمتر خبر بد بشنویم. آرزو می کنم تو سال جدید آدم بهتری باشم! 
سال نو مبارک :)
سبز باشید
پ.ن: بابت پراکندگی بیش از حد مطلب عذرخواهی می کنم :دی

۱ نظر: