۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

رئال مادرید 1-0 اتلتیک بیلبائو

دیروز از صبح رفته بودم ساعت بازی رئال رو چک کرده بودم و واسه خودم برنامه ریخته بودم که حتما ببینم بازی رو، چون ساعت مناسبی بود. اما انقد تو راه برگشتن خسته شدم و سردرد گرفتم که از قبل بازی رئال خوابم برد و وقتی بازی تموم شد بیدار شدم. انقد دلم سوخت و ناراحت شدم که حد نداره :(  ولی خوب حالا خدا رو شکر رئال 1-0 برد راسینگ سانتاندرو.
بارسلونا هم دیشب با اتلتیک بیلبائو بازی داشت که مساوی کردن  ها ها ها ها...
الان رئال 28 امتیازیه، بارسا 27 تایی. یعنی رئال اومد صدر جدول یوهووووووووووووووووووووو
مقادیری :پی تقدیم به بارسایی های عزیز :)
اینترم 3-1 بولونیا رو برد. عجب بازی ای بود این. بیدار بودم سرش :دی  اینترم که کلا صدرنشین بود از اول، با اختلاف زیاد. خیالمون راحته ازش. الان 32 امتیازیه، تیم دوم یوونتوسه با 24 امتیاز و البته با یه بازی کمتر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر