۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

سیزده آبان ~ سی خرداد

وقتی پست قبلی رو می نوشتم، هنوز خیلی عکس و فیلمای چهارشنبه رو ندیده بودم. الان که کلی فیلم و عکس دیدم بازم می گم که 13 آبان عالی بود، کلی امید و انرژی به هممون داد. ولی من فکر نمی کردم این جوری بوده باشه. ما صحنه های دراین حد فجیع ندیدیم؛ اینکه یه بی شرفی با باتوم بزنه تو سر یه دختر، یه جوری که دختره در جا تعادل خودشو از دست بده و بیفته زمین! خیلی تکان دهنده بود. از ذهنم خارج نمی شه. من 3 نفر و دیدم که بازداشت شدن، ولی طبق آمار کلی بازداشتی داشتیم اون روز، فکر کنم 300-400 نفر :((
با توجه به چیزایی که دیدم و شنیدم چهارشنبه، 13 آبان، عین 30 خرداد بود، با این تفاوت که اون روز مستقیم به مردم تیراندازی کرده بودن و مردمو کشته بودن، اما پریروز مستقیم به سمت مردم شلیک نکردن!!!! دستشون درد نکنه واقعا!
یه عکسایی درومده که نشون میده چهارشنبه نوپو (نیروی ویژۀ پاسدار ولایت) هم بوده!! نوپو یعنی انسان منهای انسانیت! یعنی آدمایی که تا حالا آدم ندیدن و بهشون می گن اینا با ولایت مخالفن، شما برو از ولایت پاسداری کن!! اینم میاد مثل جانیا میفته به جون مردم. نوپو که میاد یعنی دیگه وضعیت بحرانی، یعنی دیگه آخر خط، ته ته نیرو!! بعدیش احتمالا می شه توپ و تانک.
خدا خودش تو قرآن می گه: "ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"
ما خودمون می خوایم که وضعیت خودمونو تغییر بدیم، پس خدا هم به ما کمک می کنه که وضعیتمون تغییر کنه و در این راه هم "توپ و تانک و بسیجی دیگر اثر ندارد".
آزادی چیز خیلی خفن بزرگ و ارزشمندیه و برای به دست آوردنش طبعا باید هزینه پرداخت بشه و ما همگی امیدواریم که تا جایی که ممکنه این هزینه ها کم باشه ایشالا. (این جمله رو که نوشتم گریه ام درومد؛ یاد کسایی افتادم که پریروز جلوی چشم خودم گرفتن و بردنشونو من هم نمی تونستم کاری واسشون بکنم :(( )

پ.ن: سه شنبه، 12 آبان، امین وطانی از بچه های سبز دانشگاه شریف بازداشت شده، کوهیارگودرزی هم اخراج شد! (واسه اینکه روز 7 مهر زنگ زده بود بی بی سی و گزارش تجمع شریفو داده بود) :(  باید منتظر عکس العمل بچه های شریف باشیم.
واقعا دعا می کنم که همۀ اونایی که به ناحق تو زندان هستن و عمرشون داره تلف می شه هر چه زودتر آزاد شن. الهی آمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر