۱۳۸۸ آبان ۲۴, یکشنبه

واقعا اینکه می گن "شریفی بی غیرت" راست می گن. 10 روزه که امین وطانی رو گرفتن و کوهیار گودرزی رو اخراج کردن، اما صدای کسی تو دانشگاه در نیومده. حتی یه سریا اصلا خبرم ندارن. اصلا واسشون مهم نیست. یعنی این شریفیاها فقط یه درسی بده بهشون بخونن!! انقد می خونن می خونن می خونن تا آخرش دیگه چیزی نباشه بخونن، دوباره برمی گردن از اول!!! یه جورایی افتادن تو لوپ بینهایت و هیچ شرط خروجی هم ندارن!!!
دیروز اومدن دارن واسه وطانی امضا بگیرن. انصافا حال کردم که یه عدۀ خوبی از بچه ها امضا کردن (که اینا دیگه میشن "شریفی باحال"). ولی به چند نفر که گفتم بیاین شماهام امضا کنین، هی مسخره بازی درآوردن و آخرم نکردن و رفتن سر کلاسشون!!! داشتم از حرص می ترکیدم. یعنی واقعا بعضیا هستن که اصلا واسشون مهم نیست که دور و برشون چی می گذره، شونصد هزار نفرم کشته بشن و دستگیر بشن و اینا، اینا اصلا انگار نه انگار. فقط کلاه خودشونو چسبیدن و تا وقتی مستقیما آرامش خودشون به هم نخورده هیچ حرکت مؤثری از خودشون بروز نمی دن. می ترسن امضا کنن!! خوبه والا، علم و صنعتیا دانشگاه و آوردن پایین انقد اعتراض کردن به بازداشت پویا شریفی، بعد این شریفیا حتی می ترسن امضا کنن واسه هم دانشگاهیشون!! نمی دونم، شاید می ترسن الان امضا کنن، بعدا که می خوان فرتی پذیرش بگیرن بپرن برن یه وقت واسشون مشکلی پیش بیاد!!آخه آدم چی بگه واقعا. من که به عنوان یه شریفی جدا شرمنده می شم از این رفتار هم دانشگاهیام. به نظر من اینجور آدما لایق اون آزادی و دموکراسی ای که ما دنبالشیم نیستن، چون نه تنها هیچ تلاشی واسه رسیدن بهش نمی کنن، حتی از دور هم دنبالش نمی کنن!! متاسفم واسشون... آدم وقتی علم و صنعتیا رو میبینه، خواجه نصیریا رو میبینه، دیگه روش نمی شه بگه من شریفی ام!! متاسفم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر