۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

از دانشگاه تا خونه همش داشتم تلاش می کردم که بی خیال شم و چیزی نگم!! اما آخرم نشد. اگه نگم امشب نمی تونم درس بخونم.
یه سوالی داشتم؛ آخه سطح شعور اجتماعی آدم چقدر می تونه پایین باشه، هان؟؟ نه، می خوام بدونم جدی!
آخه بابا... من مهدکودک که می رفتم بعد از اینکه دست چپ و راستو بهمون یاد دادن و بعدشم گفتن که وسط حرف بقیه نپریم و بعدش به عنوان سومین آموزه گفتن که تو جمع در گوشی صحبت نکنیم!! انصافا درسته این آموزه.
من نمی دونم این آدم حتی در این حد هم آداب اجتماعی رو بهش آموزش ندادن؟؟!! فقط بهش یاد دادن بره رو اعصاب ملت و خر بزنه.
ای بابا، داریم حرف می زنیم، یهو در گوش دوستش یه چیزی میگه و بعدشم می زنه زیر خنده! آخه آدم چی بگه واقعا. خوب به آدم برمی خوره دیگه.
خدا می دونه که چقدر معذبم وقتی این آدم حضور داره!!! اه... گیری کردیما :(
جدیدا خیلی داره می ره رو اعصابم. انقدی که یه روز دیدین اومدم اینجا حتی اسمم بردم!!!!
آخیش، خیالم راحت شد :دی

۴ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. yaah yaah yaah !!!
    yoo ha ha ha !!
    اینقدر به تعلقات دنیوی پای بند نباش ، چه قدر بگم ؟؟

    پاسخحذف
  3. تعلقات دنیوی چیه بابا، توام اگه بودی بهت بر میخورد. حتی به دوستمونم(!!) گفتم اونم احساس کرده بود و با من هم نظر بود. آخر به این نتیجه رسیدیم که از این آدم بیشتر از این نمیشه انتظار داشت کلا!!!!

    پاسخحذف
  4. خیلی دوست دارم بدونم که اون فرد کیه؟
    و جالب اینه که اگه اونی باشه که من فکر میکنم ،بعضی از پسرا هم با اون مشکل دارند.
    به طوری که من با اون چند دفعه دعوام شده و از آخرین بار تصمیم گرفته شده که ...
    بی خیال. تا مطمئن نشم اون کیه که اینقدر رو اعصابه نمیگم چی شده؟؟؟
    خیلی کنجکاو شده ام.
    اگه بتونین بیاین به وبلاگم. به شدت میخوام بدونم کی هست؟؟؟؟

    پاسخحذف