۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

امروز قرعه کشی جام باشگاه های اروپا بود. آخرش اینجوری شد:
  • المپیک لیون - رئال مادرید
  • میلان - منچستر یونایتد
  • پورتو - آرسنال
  • بایرن مونیخ - فیورنتینا
  • اشتوتگارت - بارسلونا
  • المپیاکوس - بوردو
  • اینتر - چلسی
  • زسکا مسکو - سویا
زمان بازیای رفت و برگشت رو اینجا می تونید ببینید.
علی رغم اینکه از لیون خاطرۀ خوبی ندارم (البته الان جونینیو دیگه تو لیون نیست و آدم یه کم خیالش راحت تره!)، ولی راضی ام از قرعه کشی. همه بازیا خفن شدن. به نظر من جذاب ترین بازیا، بعد بازی رئال ( :دی)، بازی میلان-منچستر و اینتر-چلسی ه.
بازیا حدود یک و ماه نیم دیگه شروع میشه، یعنی میفته تو ترم جدید. از الان دارم آرزو می کنم که فردای روزایی که بازی هست امتحان نذارن، وگرنه خودم میرم استاد مربوطه و TA هاشو خفه می کنم :دی

۳ نظر:

  1. بارها گفته ام که حق چلسی است قهرمانی
    پارسال یادتون نرفته که چطوری بارسا به زور گل دقیقه 90 تونست از چلسی بگذره!
    چبسی بازیکن خفن نداره ولی همه شون طوری بازی میکنن که همیشه مثل یه قهرمان هستن!
    جلسی کریس رونالدو کاکا نداره ولی یه قهرمانه! از من گفتن بود. به زودی آینده رو خواهید دید

    پاسخحذف
  2. ها ها! حالا اگه تونستین از اینتر رد بشین بعد در مورد قهرمانی و اینا صحبت می کنیم!!! ;)

    پاسخحذف
  3. خواهیم دید که چه خواهد شد. چلسی مطمئنا از اینتر رد خواهد شد.
    البته به این نتایج ضعیف چند هفته پیش توجه نکنید! در مجموع همیشه ما قهرمان بوده ایم
    قهرمان واقعی!
    پارسال یادتون رفته داور چند تا پنالتی برای چلسی توی بازی برگشت توی استنفور بریج نگرفت؟؟!!! وگرنه بارسلونا عمرا میتونست که از چلسی رد بشه!
    اینها همش بهونه است. چلسی برنده است...

    پاسخحذف