۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

روز دانشجو

سه ساعته دارم تلاش می کنم بیام تو بلاگر، آخرم با فیلتر شکن اومدم!! به وبلاگمونم می خوایم برسیم و سخنرانی کنیم باید جونمون بالا بیاد، مملکته داریم؟؟
حالا اینو بی خیال!
فردا 16 آذره (روزمون مبارک :دی) ، منم که ندید بدید، اولین 16 آذر درست و حسابی ای که می خوام تجربه کنم، کلی هیجان دارم. نمی دونم دقیقا باید منتظر چه صحنه هایی باشم، ولی خودمو واسه همه چی آماده کردم. ایشالا که به خیر می گذره.
پ.ن1: رییس جمهور بیانیه شونزدهمشم داد به مناسبت 16 آذر. می تونید اینجا بخونیدش. (سعی کنید حتما بخونید)
پ.ن2: برادرای ارزشی نشستن رو سیم، پهنای باندو آوردن پایین اساسی!! ولی زهی خیال باطل، بی خودی دارن خودشونو خسته می کنن! ما انقد پشت کارمون بالاست که به این راحتیا بی خیال نمی شیم! هر جور شده کارمونو می کنیم :پی (به هر کی نشسته رو سیم) . پورت HTTPS رو هم بستن که نزدیک 16 آذر نکنه یه وقت ما بریم تو جی میل و یاهومون ایمیلامونو چک کنیم! :)) ولی با فیلترشکن از این سد هم میشه رد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر